Adamın birisi menzilde sürekli Seyda Hz. ni takip edermiş.Tabi bu talebelerin gözünden kaçmazmış ama kimse müdahale etmiyormuş. Adamın bu takibi 3 gün sürmüş. Sonunda bu adam üçüncü günün akşamı akşam namazından sonra ağlayarak, pişman bir halde Seyda Hz. nin eline yapışmış tevbesini etmiş. Bunu gören talebeler tabi çok şaşırmışlar. Velhasıl Seyda Hz. gittikten sonra talebeler ne olduğunu merak edip neden bir takip içerisine girdiğini, neden sonra ağlayıp pişman olduğunu adama sordular. Adam da anlatmaya başladı:

-Ben de bu Seyda Hz. gibi bir şeyhim. Benimde talebelerim var. Bende nazar ederim. Kısacası bende bi şeyhtim. Ama ben bişeyi merak ettim. Seyda Hz. de benim gibi bir şeyhken nasıl oluyorda bu kadar talebe nüfüsuna ulaşıyor, nasıl oluyorda sofiler otobüslerle akın akın geliyor. Bu adam ne yapıyor diye merak ettmiştim. Ama takiplerim sonucunda hiç bişeye ulaşamadım. En sonunda, namaz sonunda dua ederken Yüce Rabbimden bana Seyda Hz. nin ettiği duayı duyurmasını istedim. ALLAH(c.c) bana bunu lütfetti. Ve Seyda Hz. duasında şöyle diyordu:

-Yarabbi! Sen benim şu arkamdaki cemaatimin günahlarını affetmezsen ben bu ellerimi yüzüme sürmem.

Ve her seferinde de mübarek ellerini yüzüne sürüyordu. Ben de bu olaydan sonra Seyda Hz. nin ne kadar büyük bir şeyh olduğunu anladım ve tevbe ettim
 

0 yorum:

popho reklam

Himmetle Arayınız

Grab This Gadget »

İletişim

Katagoriler

Halidiyye Kolu: Takip Eden Şeyh Blogger Entegre: http://halidiyyekolu.blogspot.com/ Blogger düzenleme by - Tugay Tadik.
anarschi