Çok ilginç başlık oldu değil mi aslında seviyorum böyle başlıkları neden mi şimdi desem ki haydi namaz kılın gibi bir başlık atsam off ya diye belki kimse gelmezdi : )
Neyse ben muhabbete gireyim.Şu bazı kelimeler var ki bir modası geçmek bilmiyor ya.Mesela kalbim temiz benim,benim içimdekini Allah bilir,namaz kılanlarıda görüyoruz  neler yapıyor,namaz kılmıyorum ama içkide içmiyorum.Haydi ne ayaksınız arkadaş siz sizin ibadetiniz beni ilgilendirmez başkasınıda bu kadar bahane sunmanıza ne gerek var haydi diyelim 7/24 cenabet gezersin ama kalkıp bana ben 7/24 abdestli gezerim diyorsun tamam beni kandırdın peki Rabbimizi ? Ya da onun bunun gözünde dindar görünmen bu kadar yimi ki.Yani kardeşim namaz kılmıyorsan,oruç tutmuyorsan,(bayanlar) örtünmüyorsan sana bir şey diyim mi elli taklada atsan nafile.Ah Rabbimiz Rahim Ve Rahmandır bundan şüphemiz yok ama bende onun emrine göre yazıyorum namaz yoksa cennette yok arkadaş.Yani güzel kardeşim benim bea Allah için şöyle düşün yemek yiyon mu yiyon,gezebiliyon evet,internete girebiliyon mu giriyon hem de saatlerce Allah razı olsun Rabbimiz sana secdeden başını ayırma demiyor ki bir abdest bir namaz çok mu Allah için hem mukafatını düşünsene boşver dünyayı bea bak michael jackson bile dünyanın en tanınmış insanıydı zengindi şimdi ne oldu fıss sende öyle olcan sen öldükten sonra en fazla 5-6 yıl sonra ahh bizim mehmet abi vardı rahmetli diye ya anarlar ya söverler.Onun için kişi ne yaparsa kendine yapar.Onun için bence kendinize bir kıyak yapın namaza başlayın.Haydi hep birlikte namaza gitmeyenin ttneti gitsin emi : )
Ah bir de unutmadan ayrı bir konu açmayım dedim kısa bir şey yazacam.Şimdi biz hep bayanlara yükleniyoruz Allah var onlar için onların menfaati için diyoruz islama uygun örtünün.Ama bazı puştlar var erkekler için diyorum abaza topluluğu benimde ağzımı açtırıyorlar.Başı örtülü kız hastalığı varmış bunlarda.Daha çekici oluyormuş.Bunların gelmişinde geçmişine kadar zaten rahmeti ben okuyorum da yinede deyineyim dedim.Geçen de birşey dikkatimi çekti bir adam benim başörtülüler hakkında yazımı paylaşmış benim arkadaş listemde var eyvallah Allah razı olsun ama saçmalık şurada kendisi şortal resim çekilmiş facebooka  koymuş birde başörtülülere nasihat veriyor şaka gibi bu insanlar anlamıyorum.Erkeksin diye senin mahremin olmuyormu zıçırtkan.Git ilk önce kendin bir muttaki ol sonra öğüt ver.Bana gelince ben öğüt vermiyorum ayet hadis paylaşıyourm : ) Sizleri seviyorum ALLAHA EMANETSİNİZ.
popho reklam

Himmetle Arayınız

Grab This Gadget »

İletişim

Katagoriler

Halidiyye Kolu: Kafirmiyiz Biz Blogger Entegre: http://halidiyyekolu.blogspot.com/ Blogger düzenleme by - Tugay Tadik.
anarschi